قدم زدن با جودی

رودها در جاری شدن و علف ها در سبز شدن معنی پیدا می کنند کوه ها با قله ها و دریاها با موجها زندگی پیدا می کنند؛ و انسان ها همه ی انسان ها با عشق، فقط با عشق ...

قدم زدن با جودی

رودها در جاری شدن و علف ها در سبز شدن معنی پیدا می کنند کوه ها با قله ها و دریاها با موجها زندگی پیدا می کنند؛ و انسان ها همه ی انسان ها با عشق، فقط با عشق ...

خوشمزه برگر + روزانه

در حالی که هنوز مزه ماشروم برگر خوشمزه و لذیذ زیر زبونمه نشستم و دارم تایپ می‌کنم. یک سالی هست که یه فست فود نزدیک شرکت باز شده که چند وقت پیش وقتی خیلی اتفاقی ازش خرید کردیم متوجه کیفیت خیلی خوب غذاهاش شدیم. دیگه کار به جایی رسیده یه وقت‌هایی دلمون میخواد غذا نداشته باشیم تا از اونجا سفارش بدیم ! پیتزاها خیلی خوب، پاستاها عاااالی، برگرها رو که نگو به به، ساندویچ‌های خوشمزهههه به ویژه رست بیف معرکه، سیب‌زمینی و قارچ سوخاری خوشمزه و سالادهای لذیذ. خلاصه که همه بچه‌های شرکت مشتری پر و پا قرصش هستن. بعضا دیده شده از جاهای دور و نزدیک خانواده‌شون رو روز تعطیل میارن اینجا تا غذاهای خوشمزه‌اش رو با هم بخورن.


بقیه در ادامه

 

ادامه مطلب ...

من یا تو یا اون ؟

برای هر کسی توی زندگی ممکنه پیش بیاد. ممکنه که نه، حتما پیش میاد. خواسته یا ناخواسته، عمدی یا غیر عمدی. ممکنه کوچیک باشه یا بزرگ. ممکنه نتیجه‌اش یه لحظه، یه روز، یه ماه باشه یا ممکنه یه عمر پیامدهاش زندگی‌مون رو تحت‌الشعاع قرار بده. ممکنه فقط به خودمون آسیب بزنه یا ممکنه اطرافیان و عزیزانمون رو هم دچار رنج کنه یا حتی زندگی و آینده عده زیادی از آدم‌ها رو برای همیشه تغییر بده.

دارم در مورد اشتباه حرف میزنم. اشتباه، خطا، قصور، لغزش ... 

بقیه در ادامه مطلب

 
ادامه مطلب ...

روزگار نو

شنبه است و شروع هفته. هفته‌ای که با یه بارون قشنگ و هوای عااااالی شروع شد. حیف که کارها دست و بالم رو بسته وگرنه دلم می‌خواست ساعت‌ها زیر این بارون قدم بزنم و نفس بکشم و لذت ببرم. به جاش از پشت پنجره لذت می‌برم. و البته از واریز حقوق احساس سرخوشی میکنم! بماند که توی همین دو سه روز اول بیشترش پرواااز میکنه و میره !

بقیه ادامه مطلب




 

ادامه مطلب ...